• Ποιες περιοχές εξυπηρετείτε;

Το www.perigaias.gr εξυπηρετεί περιοχές βάσει Ταχυδρομικού Κώδικα. Οι Τ.Κ. που εξυπηρετούνται είναι οι παρακάτω:

542 48 - 542 49 - 542 50 - 543 51 - 543 52 - 544 53 - 544 54 - 546 36 - 546 38 –

546 39 - 546 40 - 546 40 - 546 41 - 546 42 - 546 43 - 546 44 - 551 31 - 551 32 -

551 33 - 551 34 - 551 35 - 552 36 - 553 37 - 555 32 - 555 34 - 555 35 - 570 01

Πολύ σύντομα, θα καλύπτουμε και άλλες περιοχές της Θεσσαλονίκης.

• Ποιες ημέρες και ώρες γίνονται οι παραδόσεις των παραγγελιών;

Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 9:00 έως 19:00 και Σάββατο 9:00 με 15:00.

• Έχετε όλες τις Κατηγορίες των προϊόντων, όπως σε ένα φυσικό Κατάστημα;

Στο www.perigaias.gr θα βρείτε όλες τις Κατηγορίες ειδών ευρείας κατανάλωσης που διαθέτουμε στo φυσικό μας Κατάστημα, εκτός από είδη bazaar (ένδυση, υπόδηση, είδη σπιτιού, εποχικά και ηλεκτρικά είδη, παιχνίδια, είδη βιβλιοχαρτοπωλείου κ.λπ.)

 

• Οι τιμές των προϊόντων στο www.perigaias.gr είναι ίδιες με αυτές στo φυσικό σας Κατάστημα;

Ναι. Θα υπάρχουν όμως συγκεκριμένες προωθητικές ενέργειες και προσφορές που θα αφορούν αποκλειστικά το www.perigaias.gr .

• Οι τιμές των προϊόντων στο www.perigaias.gr είναι ίδιες με αυτές στo φυσικό σας Κατάστημα;

Όλες οι προσφορές που ισχύουν στο φυσικό κατάστημα θα τις βρείτε και στο www.perigaias.gr .

Θα υπάρχουν όμως συγκεκριμένες προωθητικές ενέργειες και προσφορές που θα αφορούν αποκλειστικά το www.perigaias.gr .

 

• Έχω παραγγείλει προϊόν σε προσφορά, η οποία την ημέρα παράδοσης έχει πάψει να ισχύει. Τι συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση;

Θα παραλάβετε το προϊόν με την προσφορά που είχατε επιλέξει, ακόμα κι αν έχει λήξει η προσφορά την ημέρα παράδοσης.

• Πώς υπολογίζονται οι τιμές των Προϊόντων Μεταβλητού Βάρους;

Στο www.perigaias.gr οι τιμές στα Προϊόντα Μεταβλητού Βάρους τα οποία πωλούνται επί ζυγίω (Κρέας, Ψάρι, είδη Οπωροπωλείου, Όσπρια, Ξηροί Καρποί κλπ), αντιστοιχούν στην ελάχιστη εκτιμώμενη ποσότητα αγοράς επί της τιμής κιλού. Όταν προσθέτετε μεγαλύτερη ποσότητα, υπολογίζεται η αντίστοιχη αξία και η τελική τιμή του είδους εμφανίζεται στο καλάθι σας.

Καθώς στα χύμα Προϊόντα Μεταβλητού Βάρους δεν έχουμε πάντα τη δυνατότητα να επιτύχουμε την ακριβή ποσότητα που έχει ζητηθεί, είναι πιθανό το προϊόν που θα παραλάβετε να έχει μικρή απόκλιση ως προς το βάρος, άρα και ως προς την τελική αξία. Όσον αφορά στα συσκευασμένα προϊόντα, τα οποία επίσης διατίθενται επί ζυγίω, διευκρινίζουμε ότι υπάρχει επιλεγμένο μέσο βάρος συσκευασίας. Επομένως και πάλι υπάρχει η πιθανότητα απόκλισης από την ποσότητα και την αξία που εμφανίζονται στην παραγγελία σας.

Η τελική τιμή του προϊόντος προκύπτει από το ακριβές βάρος συσκευασίας επί της τιμής κιλού. Σε κάθε περίπτωση, τυχόν απόκλιση από την τιμή που εμφανίζεται στο καλάθι σας κατά την υποβολή της Παραγγελίας, δεν σας επιβαρύνει. Εάν έχετε πληρώσει online, η διαφορά καλύπτεται με επιστροφή χρημάτων, ενώ αν η πληρωμή πρόκειται να πραγματοποιηθεί κατά την παράδοση, οιαδήποτε διαφορά υπολογίζεται πριν την έκδοση της τελική απόδειξης.

• Υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας;

Το ελάχιστο όριο παραγγελίας είναι τα 20€.

• Υπάρχει χρέωση αποστολής;

Για αγορές από 20,00€  έως 50,00€ υπάρχει χρέωση αποστολής 3,90€.

Για αγορές από 50,01€  και πάνω η αποστολή της παραγγελίας σας γίνεται δωρεάν.

• Σε ποιες περιπτώσεις γίνεται επιστροφή χρημάτων εάν έχω πληρώσει online;

Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται σε περίπτωση που:

  1. ακυρωθεί η παραγγελία,
  2. δεν παραδοθεί προϊόν, λόγω έλλειψης,
  3. προκύψει διαφορά στην τελική τιμή ζυγιζόμενων προϊόντων.

 Η εντολή για πίστωση του ανάλογου χρηματικού ποσού στον λογαριασμό τραπέζης/κάρτας, μέσω του οποίου πραγματοποιήσατε την πληρωμή, δίνεται από την εταιρεία μας προς την τράπεζα, εντός δύο (2) ημερών από την έκδοση της απόδειξης της παραγγελίας.

Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται - μόνο εφόσον η πληρωμή έχει γίνει online - σε περίπτωση που: 1. ακυρωθεί η παραγγελία, 2. δεν παραδοθεί προϊόν, λόγω έλλειψης, 3. προκύψει διαφορά στην τελική τιμή ζυγιζόμενων προϊόντων, 4. ισχύσει προσφορά κατά την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων η οποία δεν υπήρχε κατά την υποβολή της παραγγελίας. Σημειώνεται ότι όταν η πληρωμή γίνεται κατά την παράδοση, τυχόν διαφορές έχουν υπολογιστεί στην τελική αξία του λογαριασμού, ώστε να μην επιβαρυνθεί ο Πελάτης. Η εντολή για πίστωση του ανάλογου χρηματικού ποσού στον λογαριασμό τραπέζης/κάρτας, μέσω του οποίου πραγματοποιήσατε την πληρωμή, δίνεται από την εταιρεία μας προς την τράπεζα, εντός δύο (2) ημερών από την έκδοση της απόδειξης της παραγγελίας.

Έχετε τη δυνατότητα να αποστείλετε το μήνυμά σας μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας, να καλέσετε στο Περί Γαίας στo τηλέφωνo 2310426166 και 2313 054694 ή να αποστείλετε email στο  info@perigaias.gr .

• Γιατί να κάνω εγγραφή;

Ως εγγεγραμμένος Πελάτης έχετε τη δυνατότητα:

  • ολοκλήρωσης της Παραγγελίας σας, χωρίς να εισάγετε κάθε φορά τα στοιχεία σας,
  • αποθήκευσης περισσότερων διευθύνσεων παράδοσης,
  • παρακολούθησης της Παραγγελίας σας,
  • τήρησης Ιστορικού Παραγγελιών,
  • δημιουργίας προσωπικών Λιστών για τη διευκόλυνση των αγορών σας.
• Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι να κάνω;

Θα πρέπει να ορίσετε έναν νέο κωδικό. Επιλέγετε “Είσοδος” πάνω δεξιά. Στη συνέχεια, επιλέγετε “Ξεχάσατε τον κωδικό σας;” συμπληρώνετε το email που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας και επιλέγετε “Επιβεβαίωση”. Εφόσον βρεθεί ο λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, θα λάβετε έναν σύνδεσμο προκειμένου να ορίσετε νέο κωδικό.

• Εκτός από συσκευασμένα είδη ψυγείου (π.χ. τυροκομικά, αλλαντικά, όσπρια) διαθέτετε και χύμα, όπως σε ένα φυσικό Kατάστημα;

Φυσικά! Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων Πάγκου σε Τυριά, Αλλαντικά αλλά και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων όπως Αλίπαστα, Ελιές, Ξηροί Καρποί, Χαλβάδες κλπ.

• Πώς διαθέτετε τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά;

Τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά διατίθενται χύμα ή/και συσκευασμένα, ανάλογα με το προϊόν. 

Στην ιστοσελίδα μας θα διαπιστώσετε ότι αναγράφεται ο τρόπος διάθεσης κάθε προϊόντος. 

• Τι είναι «Οι Λίστες μου»;

Εφόσον είστε εγγεγραμμένος Πελάτης, έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύετε προϊόντα είτε στη Λίστα «Αγαπημένα» είτε σε Λίστες που έχετε δημιουργήσει εσείς (Π.χ. «Εξοχικό», «Πάρτι», «Είδη καθαρισμού»).

Για να δείτε όλες τις Λίστες σας, επιλέγετε από το μενού «Οι Λίστες μου», ενώ έχετε την δυνατότητα να τις δείτε και από τον Λογαριασμό σας.

♥  Άμεση προσθήκη προϊόντος στη Λίστα «Αγαπημένα»

+ Επιλογή Λίστας από αναδυόμενο μενού για προσθήκη προϊόντος